HTML

Kerékpárral Passautól Bécsig

A Velencei tó és a Fertő tó körülbiciklizése után most a Duna menti kerékpárút ausztriai szakaszának vágunk neki. Négy nap alatt szeretnénk Passauból Bécsig tekerni. Ez kb. 320 kilométer. Izgatottan készülök erre az újabb kihívásra.

Friss topikok

Címkék

A biciklizés harmadik napja: Pöchlarn - Zwentendorf 78 km

2013.08.08. 08:33 armaiera

2013. július 28.

A Haus Barbarában nem csak a szoba volt nagyon szép, gazdag svédasztalos reggelit is kaptunk. Nagyon elegáns volt minden. Különösen sok folyadékot ittam, kávét, teát, gyümölcsleveket és persze a sajtokra is rávetettem magam. 8:40-kor indultunk. Nagyon szép volt az út, a Duna jobb partján tekertünk. Egy nagyobb és hosszabb emelkedő után, ahol úgy toltam fel a biciklit, jutalomút volt a sok lejtő. Egyszer 40 km/h-ra is felgyorsultam. A sok lejtő miatt igen csak gyorsan haladtunk, egy-kettőre lenyomtunk 50 km-t. Persze tartottunk kisebb pihenőket. Ismét őrült meleg volt, többször lementem a Dunához, lemosakodtam és lefröcsköltem magam a hűs és még mindig egész tiszta vízzel.

Délután egyre melegebb lett és egyre gyakrabban tartottunk pihenőt.

Szőlőskertek és gyümölcsösök között vezetett az utunk. Kevés volt az árnyék és 40 fok felé volt a hőmérséklet. Feri meg akarta kóstolni a helyi borok valamelyikét. Egy pincészetbe tértünk be, ahol Feri bort, én pedig fröccsöt ittam. Mindegy volt mi az, csak hideg legyen!

Még párszor megálltunk, mindig csak inni akartunk. Az út melletti Donaurestaurantban 1-1 nagy limonádét ittunk, ez volt a legkifizetődőbb, fél liter hideg limonádét kaptunk elfogadható áron.

Képek a harmadik napról

P1020531 (Medium).JPG

Tekertünk műemlékek tövében......Melk

P1020536 (Medium).JPG

....árnyas fák alatt

P1020544 (Medium).JPG

...vízparton

P1020545 (Medium).JPG

P1020562 (Medium).JPG

....szőlőskertek között

P1020561 (Medium).JPG

P1020586 (Medium).JPG

P1020597 (Medium).JPG

Egy kis pihenés mindig jól esett

P1020607 (Medium).JPG

P1020618 (Medium).JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erika2013.blog.hu/api/trackback/id/tr385434794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása